lördag 2 februari 2013

Kreativ

Förstå vad man kan göra med lite tyg! Som jag redan har berättat hundra gånger så är jag envis som en get då det gäller att inreda. Har jag bestämt mig för exakt vad jag vill ha, så duger inget annat. Det tog mig flera veckor att hitta det ultimata tyget, tillslut fann jag två spillbitar på tradera :) Kosta vad det kosta vill, nu hänger det snyggt inne i Daniella's rum, i fina kubhyllor. Jag är så lycklig. Nu ska jag bara hitta nått fint tyg till de andra två hyllorna också. Tror dock att jag ska välja nått diskret i dessa två... Att välja med omsorg, det är min melodi. Jaa, det får låta hur skrytigt det vill, jag fixar klockrena resultat... Finsmakar'n Camilla ;D
När jag är klar med gummans rum, då ska ni få se... (lär väl ta hundra år eftersom jag inte köper vad som helst)... Hihi, nu kan jag sova gott!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar