tisdag 5 februari 2013

Jag skäms, men det är bloggtorka idag! Jag pallar helt enkelt inte starta datorn, och att skriva via mobilen är rena självmordet för fingrarna. Nä, jag struntar i det.
Dagen har iaf varit bra, trots min krångliga mage. Det är inte nådigt vad ont magkatarr gör... Damn!
Imorgon är det jobb så jag ska ta å krypa i säng. Tycker jag aldrig är hemma nu för tiden. Några timmar med barnen på eftermiddagen känns alldeles för lite. Jag missar ju så otroligt mycket här hemma, men så är det ju när man jobbar heltid. Det var bättre på den fronten när jag gick 50% :) Nåväl, man ska vara glad att man har jobb, för det är inte alla som har det. Tänkte på det, det måste kännas förjäkla stressande att inte ha ett jobb att vakna upp till. Huvva, värdelöst!
Nähepp, jag skulle ju fatta mig kort... Hahaha... Godnatt :)
P.s Gry halvspringer numera :)... D.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar