tisdag 26 februari 2013

Föreläsning med Morgan Alling!

Aj, min mage värker så in i hel*ete! Denna magkatarr håller på att göra mig galen. Hur som helst. Förutom min magkatarr så har dagen varit helt fantastisk. Vi har varit på föreläsning med Morgan Alling. Helt otroligt vilken klockren föreläsning. Han är ju kung! Det var jag och tre andra tjejer från jobbet. Snäll som hon är Anna så så skjutsade hon hem mig, så jag slapp ta bussen. Jocke var ju upptagen med fotbollen samtidigt som kidsen faktiskt sover klockan nio på kvällen.

Har precis sett farmen på tv4play. Aldrig i livet att jag missar det :) Nu ska jag pysa i säng. Jag vet att jag uppdaterat dåligt. Det blir så ibland när jobb och familj tar över all tid. Jag återkommer då jag har tid!
Tack för en trevlig kväll tjejer! Denna föreläsning kommer jag leva lääänge på! OCH TACK Elin för biljetten =D
Här signerar han sitt verk för fulla muggar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar