lördag 2 februari 2013

Livets hårdaste smärta!

Det blev inte riktigt som vi tänkt oss. Vi hade planerat att ha myskväll här hemma. Den planen gick i spillo då ett fruktansvärt besked kom. Världens finaste lilla pojke förlorade idag sin pappa som led av svår cancer. Jag är så ledsen så ni anar inte. Livet är så orättvist! Jag har gråtit oavbrutet sedan beskedet kom, nu måste jag sansa mig och intala mig att han faktiskt har det bättre nu, han slipper kämpa mot oro och smärta. <3

Jag som skickade iväg Jocke till affären för att köpa räkor och färskt bröd. Aptiten var inte den bästa, men vi fick i oss lite i alla fall. Två mackor lägger kvar i kylen, färdiga för att ätas imorgon :)

Nu har vi tänt ljus, och vi tänker ägna våra tankar till Linus och hans familj! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar