tisdag 19 februari 2013

Läsarna har makten

Satt och funderade på en sak. En sak för er del! Tycker det är fruktansvärt roligt att det är så pass stor aktivitet på min bloggsida. Jag skulle vilja veta vad som lockar er hit. Vad vill ni ha mer av och vad är det som är mest intressant att läsa om?! Jag vet att ni är värdelösa på att kommentera (host host).  Att punka upp är simpelt och konkret. Så jag provar!
  • Bilder. (Vad för bilder?)
  • Inredning
  • Mina barn
  • Mitt shopaholic syndrom. (som faktiskt är under kontroll)
  • Åsikter/diskussioner (att förundras över, hahaha)
  • Träning
  • Svara på 10 slumpmässiga frågor (kanske 1/veckan)
Nu är det upp till er att tycka och påverka. Säger ni inget, så får ni inget :P Då kan ni ju sitta där och suga på tummen istället!!! Mohahaha!!!

Tänk, så kilar jag i säng =) Good night!

2 kommentarer:

  1. Gilla din blogg! Är en bild människa så mer bilder på allt typ som nu men mer :) /Camilla Molin

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt, och kul att du kommenterade :) Jag får bli bättre på att lägga in mer bilder!!! :D

    SvaraRadera