torsdag 14 februari 2013

Vilken dag! Klockan stod på 05.00 imorse och jag har verkligen avverkat en lång och intensiv dag. Har hunnit planera och fått lite "måsten" gjorda på jobbet. APK:n gick strålande, vi hade många bra diskussioner och jag känner mig klokare och energin har fyllts på. Ibland undrar jag om jag verkligen behöver mer energi. Fladdrar ju runt som en yrhöna för att få så mycket som möjligt gjort. Jag som brukar vara lugn och disciplinerad känner mig helt plötsligt lite uppskruvad och en liiiten aning stressad :) å andra sidan så är det på den nivån att mitt arbete blir väl genomfört. Det känns så isf!
Hur som, efter att jag stressat till Danis förskola så gick vi lugnt och sansat hem till ett urmysigt hem. Jocke och Gry hade fixat alla hjärtans dag mys till hela familjen. Det blev god mat och mumsig efterrätt. Hann ju bara vara hemma drygt tre timmar innan det var dags för jobbet igen. Tur man trivs bramed människorna där, det underlättar väldigt :)
Nu blir det snart sängen. Imorgon väntas stängning igen. Så då har säkert familjen styrt upp nå fredagsmys också!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar