torsdag 7 februari 2013

Irriterad på mina läsare

Det är fruktansvärt roligt att så många är inne och läser min blogg, men inte fullt lika roligt att ni aldrig kommenterar. Varför? Ni måste ju tycka nått någon gång :) Tror minsann jag får börja skriva så där drygt och jäkligt igen, så jag får någon reaktion av er... Det verkar inte räcka med att vara halvdryg... Mohahaha! Ge upp nu, jag vet ju att samma personer är inne flera gånger om dagen och att det är bra många som följer bloggen, så lämna gärna nått annat än en sidvisning efter er!

Vet ni vad, det blev ingen tripp ut till Linda i Marieberg ikväll. Först och främst var det bestämt att jag skulle jobba över. Så jag kände direkt att min "kidstid" höll på flyga ur händerna på mig. Sen löste det sig (tummen upp) så jag fick gladeligen gå hem klockan två. Vi får styra upp en träff någon annan dag, här närmsta tiden.
Jag fick i alla fall hämta min underbara tös idag från förskolan. Det är ju hur mysigt som helst, jag uppskattar det verkligen. Det är toppen det här med att Jocke är hemma, och jag arbetar. Jag inser ju hur värdefulla de här småstunderna är.

Som ni förstår (när klockan är kvart över åtta) sover båda barnen. Jag väntar på att Jocke skall komma hem med någon mat. Har inte ätit sedan lunchen på jobbet. Vi drog ju direkt till Skojlandet då jag kom hem, å barnen käkade ju mellis där. Gry åt pannkaka och Daniella åt korv m. bröd. Simpelt mellis, allra helst när man inte behöver göra det själv =) Vi hade en toppen eftermiddag och Dani träffade en supersnäll flicka där. De blev bundisar. Dock tog jag varken telefonnummer eller facebookadress :P Ångrar mig nu, speciellt när Daniella började prata om flickan då hon gick till kojs.

Nä nu kommer Jocke, maaaaaat tack!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar