onsdag 6 februari 2013

Pust & stön. Klockan står på 05.00 och jag är villig att medge att det är åt helsike för tidigt! Kan dock gotta mig med att jag slutar redan klockan ett, och att jag får hämta min prinsessa från förskolan. Lycka för en mor :)

Har haft en riktig myskväll med tjejerna. Fick äran att natta båda töserna. Gry somnade så gott på mitt bröst, och Daniella hon somnade efter många om och men. Det är ju knappt att man vill att barnen ska krypa till kojs, känns ju som jag inte får så mycket tid med dem. Ungefär tre-fyra timmar om dagen, förutom torsdag - söndag. Nåväl. Det kunde ha vart värre, jag vet!

Nu ska jag kasta mig i säng. Imorgon blir det en tur ut till Linda i Marieberg. Vi ska ta en promenad och sedan fika lite hemma hos henne :) Jag har ju henne att tacka för mycket när det gäller mitt jobb. Hennes fina rekommendationer har givit mig mycket :) TACK!!!

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar