onsdag 13 februari 2013

Spännande

Ska försöka hålla mig vaken en liten stund till. Matchen Real Madrid vs Man Utd är ju sjukt spännande. Klockan står på 05.00 imorgonbitti men det spelar ingen roll, och att jag ska jobba till åtta imorgonkväll spelar tydligen heller ingen roll. Nåväl, jag får några timmar ledigt på eftermiddagen. Då ska jag hämta Daniella på förskolan och genast hem och mysa med mina två (tre) hjärtan. Den är ju "hjärtans dag" imorgon <3. Gumman berättade att hon hade gjort Alla hjärtans dag kort till mamma, pappa och Gry på förskolan idag. Vi får vackert vänta tills imorgon innan vi får se dem.

Jag jobbar som sagt på i vanlig ordning. Imorgon är det APK så jag lär väl vara helt slut efter det.
Har hunnit prata med brorsan ett tag i telefon ikväll, det är ju alltid trevligt! =) Jag sitter fortfarande och grämer mig lite över det där med spjälsängen. Inte bara för att jag var på tok för billig, UTAN för att Gry faktiskt hade kunnat använda den om vi bara hade varit kloka nog att förstå att ena väggen gick att ta bort. Varför fattade vi inte det, lixom?! Aja, nu är det gjort och det går inte att göra något åt det. Vi har ju ingen bekymmer med att ha lillfisen i mitten av sängen. Jag tänkte mest för hennes del att det kan vara kul när hon blir några månader till att ha sin egna lilla hörna. Men men!

Nu ska jag förbereda för morgondagen och se klart fotbollen! Jocke har ju "killträff" så han lär ju inte komma hem förrän sent inatt. Fotboll chips och tv-spel är hans melodi... Det måste vara 40års krisen. Eller näe det kan det ju vínte vara. Han har ju varit tokig i alla tre sakerna i hela sitt liv =P (om jag nu fattat rätt)

GodNatt på er gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar