torsdag 28 februari 2013

Kvällsinlägg

Då var sjukhusdammet bortduschat. Magen värker och tröttheten smyger sig sakta på. Det blir en tidig kväll känner jag! Har ställt klockan på halv sju, så min tanke är att jag ska ta mig upp till jobbet imorgon. Det är min förhoppning i alla fall!
Som ni förstår så har jag ju bara bloggat om en massa sjukproblem. Det har inte alls varit speciellt roligt. Meeen, det glädjer mig att det slagits rekord i "antal besök idag". Kul att ni bryr er, och att ni är nyfikna på hur mitt sinnestillsånd artar sig :)

Har myst som en galning med familjen i efermiddag. Dock åkte de hem till farmor och farfar mellan 11.30-15. Då passade jag såklart på att sova. Totalt omedveten var jag dessa timmar. Känns att jag försöker jobba på att sova igen det jag missat natten innan. Hursom, det har varit en mysdag och det välbehövligt. Daniella har haft mängder med frågor. Tänk att småbarn undrar så mycket?! Det måste vara ganska tufft att vara 3,5 år och inte veta "allt". Tur hon har en mamma som är pedagog, som är väl medveten om vad det innebär att ge barn svar på frågor. (sen finns det ju den här perioden då de vägrar att sluta ställa frågan; "varför"... den fasen är hyfsat jobbig faktiskt)

Nähepp, nu blir det soffan sedan sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar