tisdag 6 november 2012

Älskade bebis, du är GRYm på alla sätt och vis!






Idag fick jag se att vår lilla Gry, som snart inte är så liten längre, har fått sin tredje tand. Hon har sedan tidigare två små betar i underkäken, och nu har det kommit en liten tand där uppe också. Hon är så söt så hälften vore nog. Kan ni tänka er; hon sitter (gjorde hon iofs innan hon ens fyllt fyra månader) hon kryper i all hast (sedan några veckor tillbaka) och hon har fått tre tänder.... Herreguuud... Visst får man kalla dem bebisar tills åtminstone samma år som de fyller 1? :) Skitsamma, jag tänker då göra det!

Sen har vi kommit till det här med bebisstopp! Jocke är fast besluten om att det inte blir fel barn för vår del. Själv får jag halvpanik av bara tanken av att inte få en liten skrutt till. Jag vill ju uppleva förlossning och graviditet EN GÅNG TILL! Det är ju underbart, plus att Tre vore perfekt! Hur ska jag få Jocke på andra tankar? Fattar inte vad problemet är. Jag menar; både Daniella och Gry har varit och är hur lugna som helst. Ingen av dem (hittills) har skrikit sig till sömns eller haft besvär på något vis. Både är tillfreds med livet och glada nästan för jämnan. Hur kan han inte vilja ha en till? Kanske är det för att han ska kunna åka reacerbil. Karlar kan ju vara lite sådär, sådär konstiga ibland.

Näääeee... Jag ska faan tjata!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar