tisdag 20 november 2012

Full koll på hockeyn i vanlig ordning :)
Trist att behöva sitta själv, då Jocke har bestämt sig för att kila över till grannen för att se fotboll! Aja, jag får väl tröstäta blomkål å dricka vatten!
Blev tvungen att ringa och ändra min tattootid. Har tagit på mig att jobba från 06.30-16:00 den dagen istället. Hoppas att någon trevlig själ vill byta, så jag inte behöver vänta till efter nyår. Hoppas, hoppas!
Är så jäkla glad över att ha fått sälja både akvariumet, båda hundburarna och hundbädden. Prutade ner bilburen till 2500;- istället för 2700;-. Han som köpte den bor i Göteborg så det kostar ju lite för honom att frakta den. Är helnöjd, eller jag menar; Jocke är helnöjd... Hahaha!
Imorgon är det dags för mammografi. Håller så klart alla tummar å tår för att det ser bra ut. Härligt att jag har tillmötesgående arbetskollegor, så jag enkelt kunde byta arbetstid...
Nähepp, nu ska jag koncentrera mig på hockeyn och passa på att duscha nu i pausen :D
Tjing!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar