söndag 4 november 2012

Ligger i sängen och försöker sova, det är dock inte så himla enkel då jag ligger mitt emellan två förkylda barn. De snarkar värre än, jag vet inte vad. Nå, jag måste i af försöka sova så jag orkar jobba imorgon.
Helgen har varit fantastisk. Vi har haft jockes arbetskollega m. fru här igår. Vi bjöd på massa god mat, pannacotta paj och ostbricka. Medan de lärde oss ett nytt kortspel. (vi tjejer vann såklart)... Hahaha... Riktigt trevligt hade vi iaf. De tog inte taxin hem förrän 01.15... Jocke hade ju köpt hem halva systembolaget, men för min del fick det stoppa med fyra cider. Fick ju min goa smirenoff ice så jag var glad :) våra underbara barn skötte sig som vanligt perfekt. Inge gnäll å inge stim. Man är ju för jäkla bortskämd på det viset. Kidsen gnäller ju aldrig... (bortsätt från Daniellas treårstrots ibland) ... :P

Sen kan jag ju meddela er om att jag hittat en Prydnadsstege/blomstege... Allt går lös på 1500:- så jag valde att "tänka innan jag handlar"... Har dock bestämt mig nu i helgen för att köpa den... Så de så Jocke :P
Nu orkar jag inte skriva på telefonen längre, sååå godnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar