torsdag 1 november 2012

Börjar bra - ledig imorn :D

Visst är det väl hyfsat trevligt att börja jobba igen, men måste ärligt säga att det är förbaskat härligt med en rejäl mjukstart, imorgon är jag LEDIG, Återstår att se så jag verkligen ÄR ledig också... Ibland blir det ju inte som man tänkt sig :P

Jag har haft en riktig myskväll med mina bästa, nu sover de sött <3 Jocke drog precis iväg till Ica parken för att storhandla, då slipper vi det imorgon. Sen har jag hört att de har "påfyllning" av varor på torsdagar, så det passar ju bra! Lite insider information :P hahaha, information som man säkert kan ta reda på i affären om man är tillräckligt intresserad :)
Just ja, idag har vi haft finbesök här. Marie och Lucas var här å hälsade på när jag kom hem från jobbet... Mycket trevligt! Vi som har fått blöjor å sådant av dem, fick nu ge igen med ett stor pack välling och utlåning av vinterskor :) Ge å ta, jajamen :)
Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar