torsdag 29 november 2012

Får bli ett snabbt mobilinlägg ikväll. Som ni säkert redan konstaterat så har jag inte haft tid med bloggen dessa två dagar. Jobb, barn, aktiviteter, jobb, barn aktiviteter. Så rullar det på i ett. Idag gjorde jag min första öppning på skoldelen. För er som inte vet så ligger både förskola och skola under samma tak, där jag jobbar! Hur som, allt gick klockrent och jag var där bra mycket tidigare än vad jag egentligen behövde. Tänkte att det är bättre att vara i god tid, än att mötas av tjuriga föräldrar... Som med all rätt hade haft befogenhet av att vara tjuriga om jag inte skötte mitt jobb korrekt.

Jag har en för himla tur. Medan jag nattade Daniella så fixade Jocke iordning världens tacobord, givetvis framför hockeyn. Mysigt å gott. Gry låg, eller rättare sagt ligger ihopkuren i soffan, så vi fick äta i lugnan ro.
Imorgon ska vi iväg å göra familjefoto... Jag vet att det är sjuuukt sent, men det är nämligen Grys födelseannons till Örebroarn som vi ska fotas till. Bättre sent än aldrig :) vill ju såklart ha ett tidningsurklipp till Grys "min första bok"... Daniellas sådana bok är verkligen hur fin som helst. Snyggt gjort på alla sätt å vis!

Nu ska jag sega ner mig i soffan å ladda för 8-17 pass imorgon,med fotografering tätt inpå 17.30. Ska sno skjuts av en arbetskollega som bor här på samma område som oss. (tack för omtänksamma arbetskollegor)... Måste ju säga att livet som lärare funkar riktigt fint, jag gillar't ;D
Godnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar