söndag 25 november 2012

Vad hände i helgen?

Supersoft helg, oh yes!  Jag har sprungit runt i nattlinne HELA helgen. Fttar ni, jag har inte tagit på mig riktiga kläder på hela helgen. Det är ju helt vansinnigt då jag tänker efter. Riktigt skönt har det varit. Har inte fått speciellt mycket gjort, men det skiter jag i. Det viktigaste är ju att jag hunnit umgås med familjen, nu när jag jobbar så pass mycket som jag ändå gör. Klockren helg!!!

Sen måste jag ju faktiskt få lite vuxen poäng. Jag har gått med A-kassan, (hör du det pappa). Mina päron har tjatat å tjatat på mig att jag är dum som inte gått med. Men nu är det gjort, yeah yeah :) Har aldrig brytt mig om att gå med eftersom jag alltid haft jobb, men inser ju nu att det är BRA om man faktiskt gör det :) Det är ju liite tryggare om det nu skulle visa sig att man inte har nått jobb att kliva upp till. Herregud, det finns ju dagar då jag gått helt obetald, å det känns ju onödigt!

Sen har jag hunnit med att betsälla Daniella förskolekort från Collage Foto ikväll. Åhhh så himla fin hon blev... Åhja, hon ÄR alltid fin... <3 

Imorgon är det jobb igen. Har blivit hänvisad för jobb i skolan, trevligt! Vi ska hänga i skogen hela förmiddagen, så det gäller att klä sig varmt. Nu börjar kylan på allvar att ta sig in mot Öret också. Känns burrigt alltsom oftast :P

Godnatt fina ni!!!

Världens finaste 3,5 åring <3

1 kommentar:

  1. Men gud så söt hon är!! & sjukt lik dig :)

    SvaraRadera