måndag 26 november 2012

Må ju säga att det var tur att jag fick sovmorgon både lördag söndag, till elva ena dagen och till halv tolv andra. Trots sovmorgon och nattlinneshelg så känner jag mig en aning trött. Gummorna somnade för ett tag sedan, och jag tror bennemig jag lägger mig i bingen själv snart. Blir inge mys med gubben ikväll då han har Steven här på besök. Det är de där tv-spelet som spökar nu igen :P

Sen kan jag meddela att det är svårt drygt att gå på vick ibland. Det har verkligen sina nackdelar. Som idag, halva veckan var planerad och inbokad, men ack det blev inte som sagt. Tycker det är jobbigt när det blir hattande hit och dit, när de plockar bort och lägger om tider hur som helst. Jag som avbokat min tattootid i veckan pga fullbokat med jobb, åsså ringer de bara å ändrar. Nu har jag i och för sig fått jobb i alla fall hela veckan, meen, det kunde ha sett annorlunda ut! Sen måste jag säga att det många gånger är roligt att gå på vick också. Det blir definitivt inte tråkigt och enformigt i alla fall :) Roligt att få träffa alla goa barn, arbetskollegor och föräldrar!

Jag har kommit på att jag ska försöka snickra ihop ett skåp med tyg som framsida, för att dölja vårt fula proppskåp i hallen. Tycker det ser gräsligt... så dags att göra nått åt saken!!!

Det blev ett låångt avbrott i detta blogginlägg. Lena ringde nyss så vi har pratat nån timma. Rikigt härligt att få surra av sig lite, det var längesedan! Längtar som attan tills de kommer ner till Jul, mamma ska ju med också :)

Nu ska jag göra mig iordning för morgondagen. Tvätta sig, lägga fram kläder och sova... Tjoho!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar