fredag 23 november 2012

Totalnjuter i soffan -Därav mitt dåliga uppdaterade!
Fixade arbetsdagen utan att ens gnälla, wihoo extra poäng till mig :D Är dock extremt seg ikväll. Har iaf hunnit spela sällskapsspel med Daniella, lekt med Gry och hånglat med sambon... Hahaha... Ungefär! Det blev dundermys med familjen tills det var dags för Daniella att slockna. Grynet har bestämt sig för att sysselsätta sina päron till sent om kvällarna. Hon somnade precis, så nu får vi lite egentid jag och min andra hälft! Shit vad soft det är att chilla i soffan, jag gillar`t verkligen!!!

Sen kan jag meddela att jag tycker det är jäkligt coolt att "mitt sätt att skriva" smittar av sig. Roligt när man läser andras bloggar och ser sin egen skrivstil i deras... Blir nästan lite stolt :) En annan sak som jag tycker är roligt är att så många letar sig hit för att läsa. Jag som ofta får känslan av att det jag skriver är ointressant å många gånger meningslöst. Tycker dock att jag blivit bättre på att inte "jävlas"... Host, host... Ibland blir jag sugen så då kan jag inte hålla mig, hahaha... Men å andra sidan, vad vore min blogg utan lite dryga kommentarer?! -Jo lika tråkig som många andras. Snyft, en del bloggar som jag följt länge har blivit så tråkiga att jag inte ens orkar ta mig tid för att läsa skiten, trist, jäkulskt trist!!!

Äee nu pallar jag inte skriva mer, att blogga från mobilen är rena döden... Tjing!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar