torsdag 22 november 2012

Snabba bananer

Pang, bom, tjing, tjong... Hinner inte mer än hem så ska jag ut igen. Jockes brorsan kommer snart och hämtar mig. Jag sticker ut till Ekeby/almby, där min fina familj är och hälsar på. Har jobbar 8-16 idag, så är lagom trött i kroppen. Blir att jobba imorgon också. Har inte alls så mycket roligt att dela med mig av, då jag hänger på jobbet hela dagarna :9

Ska bli mysigt att träffa kidsen, och härligt att komma hem å prova massagapparaten som jag ska få låna av Marie. Hon fick nämligen en sådan av mig och Jocke när hon fyllde 30. Passar ju perfa att låna den nu, när jag är stel i hela kroppen. Ska ut dit nu och prova deras massagestol också, hääärligt! Hoppas det hjälper!

Sen kan jag meddela att jag var och gjorde mammografi igår. Allt gick jättebra så nu väntar jag med spänning på att få svar, skulle ta omkring två veckor, och svaret kommer per post! Vad sköterskan kunde se så såg allt fint ut, så det kanske inte är nått fel på implantaten, jag hoppas det. Och cancer, nä de trodde hon inte heller. Meen, man vet aldrig!

Nu måste jag klä mig för farbror Johan kommer om tio minuter :)

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar