fredag 16 november 2012

bladder bladder

Joda, jag vet att jag vart lite dålig på att skriva långa haranger om hur dagen har varit. Tänker fatta mig kort ikväll också, för jag ska istället se första avsnittet av Stalkers (ska se det via tv3play).

Har varit en aning småseg idag. Öppnade idag så jag steg upp redan vid halvsex tiden. Var så trött tidigare så jag nästan slumrade till när jag skulle natta Daniella. Gry fick somna på Jockes bröst för hon tycker inte alls det är roligt att "lägga sig". Hon är inte gnällig eller missnöjd, hon ska bara inte ligga ner. Lillfisen vill vara med på det mesta, inte missa ett dugg.

Imorgon ska jag iväg och köpa årskort till mig och familjen på Gustavsviks badet. Så vi kan bada på äventyrsbadat hur mycket vi vill, plus att jag kan simma obegränsat. Kan ju vara bra med tanke på att jag varit dålig på tt motionera sedan jag börjat jobba. Vet inte vad som flugit i mig. Prioriterar istället att umgås med familjen då jag kommer hem. Det ska bli ändring på det, jag vet :) Ska prioritera att både umgås med min familj, och motionera! Haha... det ska nog funka!

Har fått en irriterande vagel i underögat. Vad är det med vaglar och vår familj egentligen?!. Jocke åker på de lite titt som tätt, och nu jag. Hoppas den har gett med sig till efter helgen åtminstone. Det gör ont och kliar, huvva!

Har hunnit prata rätt länge med syster Lena ikväll också. Det var bra, för det var lääänge sedan vi surrade. Man kommer lixom på hur mysigt och underbart det är att ha syskon som man kan prata om ALLT med. Jag älskar känslan, av att få prata av sig med människor som betyder mest för än. Herregud vad jag älskar min familj, min stooora familj. Längtar så mycket tills de kommer hit, å det gör de redan till Jul =)

Asch, vi hörs imorgon! Ska försöka få Jocke att se programmet med mig ikväll. Återstår att se om jag lyckas :P

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar