fredag 23 november 2012

Sen kan jag ju ta å tala om för er att; Min åsikt om Ikea är befogad... Svårt besviken över deras värdelösa ljus. Det lyser ju knappt. Jag är förbannad å kommer fortsätta betala en större slant för ljusen, då får man iaf ett harmoniskt och vackert ljus att titta på... Jag har ju sagt att jag inte gillar att kasta pengar i sjön. Hur tänker folk egentligen när de snålar?! fasiken det kostar ju bara mer i längden. Näe det är tur man är ekonomisk :) Endast det bästa är bra nog :D Ikväll hatar jag Ikea, och jag kommer förmodligen hata det imorgon också...Grrrrr!!
Ge mig lite medhåll nu vafan!
Godnatt!


3 kommentarer:

  1. haha......orkar du va arg så här dags....jag brukar köpa ljus på lagerhaus. fast jag gillar ikeas äppledoftljus.

    SvaraRadera
  2. Men Camilla! IKEAs värmeljus har ju fått bäst i test flera gånger! ;P

    SvaraRadera
  3. Haha, näe egentligen är det svårt onödigt att vara arg, och speciellt på Ikea för då får man ju inte vara annat :P Aah, där sa du nått Mia, jag siktar in mig på lagerhaus nästa :)

    Det måste vara omöjligt Fia. INTE deras blockljus i af. Vi köpte ett gäng vanliga värmeljus där, de funkar perfa!!! :)

    SvaraRadera