fredag 9 november 2012

Snabba puckar

Godmorgon!
Jag var uppe med tuppen för att ringa vårdcentralen och boka tid för undersökning av brösten. Perfekt, jag fick först en telefontid strax efter halv nio, för att sedan få en besöktid halv tolv idag. Jag hoppas att det inte är något allvarligt! Jag tänker INTE nöja mig med att doktorn på vårdcentralen konstaterar nått, utan de får skicka mig till Universitetssjukhuset så det blir ordentligt gjort. Jag har inga vidare bra erfarenheter av vårdcentraler. Tycker mest bara att det skickar hem än med samma besvär som när man gick dit. Ska stå på mig, oavsett vad doktorn säger.

Jag börjar jobbet så sent som tio idag, skönt! Funderar dock på att dra dit lite tidigare för jag tror det behövs (i alla fall enligt vad min arbetskollega tyckte igår)...

Härligt med fredag. Vi har inte ett dugg inplanerat, vilket känns mer än bra. Det är ju full fart hela tiden annars.

Ha en trevlig dag fina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar