onsdag 26 september 2012

Besök hos gammelmorfar

Har hunnit med en hel del idag. Först och främst kom Jenny och hennes två barn å hälsade på oss hemma hos Sofia. Jag och barnen snyltade skjuts upp på "plass'n" för att sedan ta dubbelvagnen till morbror Robert. Vi hängde där bra länge, tills Jocke kom å hämta oss. Det blev middag på Quinto å sedan direkt hem till gammelmorfar. Vilken härlig känsla det är när han drar fram dragspelet. Nostalgi på hög nivå :)
Ikväll har jag och Angelica varit ute på en långpromenad på ca 1,5h, skönt då kanske jag slipper känna mig rastlös i benen! Imorgon blir det lunch med Robban och Ewa, sedan gohäng hemma hos Angelica.
Nu hade jag tänkt göra en tidig kväll. Kanske att jag hinner med att kramas lite med Jocke innan jag somnar. Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar