onsdag 12 september 2012

Tandläkarbesök

Har precis hunnit slänga i mig en salladsmacka och en kopp kaffe innan det nu är dags för att hämta hem stortjejen från förskolan. Idag har hon tandläkarbesök, så hon är nog lagomt pirrig i magen :) After Dagis kör igång idag, vi kommer dock inte hinna vara med så länge med tanke på att vi har tid redan 15.20 hos folktandvården. Hörde talas om att kidsen skulle hålla till i lekparken utanför oss, så ett tag ska vi nog hinna busa av oss!

Har suttit och beställt lite småjox till Gry idag. Jag älskar att klicka hem saker och ting på internet. Idag blev det bland annat ett besök hos www.namnnappen.se. Åsså lite annat spännande. Eftersom jag vet att Jocke tjuvläser min blogg så tänker jag inte avslöja mer... Mohahaha!

Nu ska jag göra iordning Gry, så vi kommer i tid till fsk. Lever som på rosa moln nu när jag vet att renoveringen snart drar igång.. Jippie, jag älskar det :)

Nåväl, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar