tisdag 4 september 2012

I helgen väntas HOTELL för familjen L/V =)

Inte kan man få blodsmak i munnen av att simma? I så fall skulle jag nog ha fått det idag, efter 2500m. Herregud, ett tag när jag låg där i vattnet fattade jag inte hur jag kunde hålla mig flytande, men ack det gjorde jag! Hade en suverän rygg att simma efter. Det är guld när det finns fler som simmar i nästan samma tempo som än själv, bara lite lite snabbare.

Nåväl, idag har jag verkligen haft en "egen dag". Barnen följde med pappa till jobbet i eftermiddag och sen drog de iväg hem till farmor och farfar. Jag blev först sittandes hemma, nötande vid datorn. Sen satte jag mig på cykeln till simhallen. Ni ska bara veta vad jag blev utsatt för där idag, det är så vidrigt så jag tänker inte ens gå in på det igen. Fy faan för en del alltså. Kärringen har förstört halva grejen med badhuset, å det är sant! c(=

Vill ni veta en sak till? (aa det vill ni). Jocke har bokat hotellrum tills i helgen. Vi ska åka till något mysigt ställe där kidsen både kan bada och leka, åsså blir det hotellchill för våran del. Jag hoppas innerligt att de har en fin och lyxig relaxavdelning. Helst vill jag ha massage och ansiktsmask också :) Jag älskar hotell, att bli servad med allt mellan himmel och jord. Vi åker tidigt på fredag och blir borta typ hela helgen, myyysigt!

Tror bannemig jag hoppar i säng. Har ju suttit vid datorn halva dagen känns det som, till ingen nytta! Jo förresten, lite nytta har jag gjort. Jag har äntligen fått iväg beställningen på en del grejer som behövs. Nu är det bara att vänta på att sakerna ska komma med posten! Jag beställde från www.rofa.se =)

Visst ses vi imorgon? och visst ska jag bli bättre på att uppdatera bloggen? :D
Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar