fredag 28 september 2012

Hujedanmig, jag har ätit surströmming för första gången på evigheter (och blåbärspaj med marsansås). Tur att Jocke höll sig på avstånd, för det luktade verkligen inte gott. Smaken kan jag dock inte klaga på, mumsigt!

Livet i Vilhelmina rullar på. Vi har det så mysigt här så ni anar inte. Jag har hunnit träffa några vänner, surrat och bara mått gott. Idag blev vi bjudna på golunch hos morbror Robert med familj. Det blev pastagratäng med kassler, broccoli och massa annat gott i. Efter det besöket bar det av upp till butiken, blev kvar där ett par timmar sedan tog jag sällskap med Lena ner till systembolaget och Coop. Imorgon ska vi ut hela gänget. Vi blir ungefär 15 pers hemma hos Angelica. Vi ska slå klackarna i taket och surra järnet. Jag är så glad att Sofia fick ledigt så vi kan partaja tillsammans. Förstår ni, TRE syskon under samma "festartak"?!!... Det ni :)

Ikväll är Jocke och barnen hemma hos Ante och hälsar på. Jag undra just om de hade tänkt sova över där. Återstår att se! Får se om jag lyckas dra upp Lena ur soffan, annars blir det nog påhälsning hos antingen Angelica eller Sofia. Inatt satt jag ju på Tallbacka enda till halvtre. Ni vet, man får aldrig nog av att surra med syskonen.. haha! Nämen, vi har verkligen kul tillsammans. Är sjukt nöjd över mina systrarna :)

Är så nyfiken på hur det går med renoveringen där hemma. Ska bli spännande att sticka in huvudet å se hur det blivit. Tror att vi kommer blir supernöjda. Ljust och fräscht, precis som det ska vara =)

Asch nu ge jag fasiken i bloggen. Ska umgås med de bästa istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar