måndag 3 september 2012

Jag saknar dig, Roy!

Jag suger på att blogga, jag vet! Har inte alls haft någon större lust att skriva de sista dagarna. Men nu är jag snart på fötterna igen. Ni ska få ert, jag lovar!

Huvudvärken kom smygen på morgonen, och har hållit i sig i princip hela dagen. Jag och barnen gick en sväng till lekparken i eftermiddag, sen var det bara hem för att käka och umgås. Jocke har haft en polare här typ hela dagen, så här har fotboll och tv-spel gått på högvarv. Själv tog jag mig en kvällspromenad med stavarna (och självklart med telefon i högsta hugg). Blev en sväng på 1,5h. Sisådär lagomt långt för en livrädd flicka. Jag är så rädd om kvällarna, nu när jag inte har "Bossen" som skyddar mig. Skiter ju nästan ner mig när jag ser en pensionär komma med sin lilla pudel, är det normalt? Får nog finna mig i att behöva "darra lite", för ut ska jag, det är bara så :)

Annars då?! Imorgon väntar Öppna förskolan. Det är debut för denna termin, så det lär väll bli succé. Jag blir då så less, skulle logga in på facebook men det går ju inte. Ville ju se om tjejen som tagit över Roy (som nu heter Albert) hade lagt upp några fler bilder på min älskling. Meen, det går ju inte att logga in. Förbannade facebook!

Sen så har jag ju avverkat det här med "Loppisen på gränden" också. Shit vad roligt det var att agera försäljare. Jag mer eller mindre slumpade bort grejerna för 10kr styck. Nåja, jag fick många tanter att se glada ut (tur det, för jag har ju en förkärlek till att göra människor glada).

Asch, nu ska jag borsta gaddarna (hahahaha) och sen kasta mig i säng :)

Jag saknar min älskling

Hur kan man veta om en hund längtar hem?

Finaste Roy, jag saaaaaaknar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar