onsdag 5 september 2012

Festa -Ja Tack! =)

På hugget, ajmen! Jag vill göra nått, men vet inte vad. Kan väll inte direkt påstå att dehär 2,5h i lekparken stillade mitt; "Göra-nått-behov", tvärtom blev jag mer sugen på att hitta på nått! Ringde och psykade Fia igår. Jag känner mig taggat för en sprallig utgång = dricka goda drinkar och häva i mig vin, typ :) Jag har ju för sjutton inte varit ute på flera år känns det som. Jag behöver verkligen få känna smaken av nattlivet, det inser jag ju nu! Nåväl, får se när jag kommer till skott med att slå klackarna i taket.

Har precis gjort iordning en "middagsfisk", så vi väntar bara på att potatisen ska bli klar. Idag fick jag syn på kläderna som jag beställde till Daniella. FY FAAN vad jag är nöjd över Tommy Hilfiger byxorna, ja och de andra plaggen också. Vilken kvalité, seriöst! 729 riksdaler och värda vartenda öre. Imorgon åker Ralph Lauren koftan på, jag skiter i vilket hon får ha den till förskolan :D

Näera, nu ska jag umgås med La familia <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar