torsdag 13 september 2012

Tråkigt besked :/

Jösses så duktig jag har varit! Först och främst har jag varit ute och gått i närmare 1,5h. Fastnade ett tag hos Ulrika så det får jag givetvis räkna bort, haha! När jag kom promenerandes utanför baksidan så kom jag på att det var dags att klippa häcken, kanterna och rensa bort lite "skräp". Nu är gården i toppskick förutom att Jocke har jobb när han kommer hem, nämligen köra undan hela buskaget som jag lämnat efter mig på gräsmattan. Det blev så himla fint, och jag fattar inte hur jag kunde få allt gjort. Gry sov en liten stund (hon sov typ hela promenaden) så det var inte speciellt länge hon ville vila då vagnen stod stilla. Meen, eftersom hon är världsbäst så satt hon så snällt i vagnen och lekte med sina leksaker medan morsan fick jobba på i lugn och ro. Det tog ett tag, milt sgat!

Jocke kom hem på lunchen och gjorde oss sällskap. Tråkigt nog har vi fått negativa besked angående Roy, så vi får se hur det slutar. Han har varit hos veterinären idag på morgonen, trist nog "gick han inte igenom" :( Aja, en sak i taget nu!

Snart är det dags att hämta hem Daniella. Jag saknar henne nått enormt så det ska bli riktigt mysigt att träffa henne igen, efter flera timmar på fsk :P. Spännande att höra hur utflykten gick också!

Näe, tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar