torsdag 27 september 2012

Dundersnorig, javisst! Det är ju inte sådär jätte trevligt att vakna upp med halsont och en snorig näsa. Både jag och barnen är förkylda, och förmodligen är vi inte ensamma.
Vi får se vad dagen har att erbjuda. Robban ringde nyss och meddelade att det inte blir någon lunch på folketshus, Wilmer var krasslig och han själv mådde inte hundra bra. Vi får ju i alla fall försöka leta oss dit och luncha, det är ju morfar som bjuder, tack tack! :)

Är så spänd inför kvällen då jag ska få prova äta sushi för första gången. Jag har provsmakat en pytteliten bit en gång för länge sedan, så det är med spänning jag traskar hem till Angelica ikväll. haha!

Känns trist att Vilhelminaresan snart är över. Tiden går så fruktansvärt fort. Tycker det var nyss vi rullade in i vackra Vilhelmina. Ska bli sjukt roligt att gå ut å parta på Lördag. Tydligen är det mycket folk som ska ut, å det är ju halva grejen. Angelica står för förfesten sedan ska vi gå till hotellet. Hoppas så innerligt att Sofia får ledigt, eller åtminstone byta jobbhelg.

Nu ska jag gå in och dansa med Daniella och Nathalie som har Astrid lindgren disco inne i lekrummet. Nattisen blev ledig från förskolan idag så hon och Daniella kan leka. Det är såklart roligare för Daniella om hon har fler barn här hemma. Jocke och Gry ligger utslagna i soffan. Tror minsann att Jocke är rätt nöjd över att ha en sexmånaders bebis som gillar att sova. Han passar som ofta på att vila när hon gör det :)
Nja, ut å se om det är nått gung i Vilhelmina idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar