fredag 21 september 2012

Inväntar verkställande direktörn =)

Yes, då har vi landat i Vilhelmina. Vi har givetvis redan hunnit med att besöka Magasin Mix. Vilken affär, helt fantastisk! Jag gjorde mig såklart ett riktigt klipp, bild kommer :) Egentligen skulle jag gå upp dit nu igen i eftermiddag, men jag blev kvar på Granvägen för kaffedrickning. Nu har jag kastat upp fötterna och satt mig i gofotöljen. Inväntar affärskvinnan som förhoppningsvis dyker upp inom kort.

Varför är det så förbaskat långt hit?! Trots att jag sitter gott i mercan så hann jag ju få "träsmak" i rumpan innan vi var framme, sinnessjukt långt. Aja, nu är vi i alla fall här och det känns mer än bra. Jag och Daniel var ute och gick en promenad med kidsen. Sen drog vi till pizzan för att käka oss mätta. Jocke tog bilen (storstadsfasoner). Jag hoppas verkligen att det inte kommer bli så mycket pizzor och skräpmat, för då har jag ju kämpat förgäves hemma med alla promenader och dylikt. Å andra sidan är det ju semester. Med min karaktär så löser jag det nog *host host*... hahaha
Hur som haver, resan gick utomordentligt bra. Daniella skötte sig prickfritt, medan Gry satte sin ilskna sida till. Lillfisen har åkt på öroninflammation så hennes skrik var kanske befogat.

Ikväll blir det en sväng hem till familjen Lindberg. Vi ska planera för dopet och baka det sista. Herregud på söndag smäller det =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar