lördag 15 september 2012

PARTY!

Vad ska man säga; "Dagen har bara börjat"! Fick halvpanik då jag öppnade garderoben för att hitta partykläder. Det slutade med att jag drog till Marieberg och shoppade kvällens outfit. Kalaset gick lös på närmare 2000:- så jag tyckte jag skötte mig utomordentligt bra. Det är inte likt mig, att få en skinnjacka, byxor och en jätte fin blus för endast 2 loppor. Får hoppas jag ser stilad ut på krogen ikväll (om jag nu tar mig dit, så jag inte ligger däckad i nått dike, för det gick några hundra på systembolaget också, milt sagt)... Hahaha..

Ska ta och hoppa in i en dusch nu, sminka mig, klä mig, slänga i löshåret och sänka några kalla, sen är det dags att åka hem till Fia. Ska bli så förbaskat kul att parta ikväll. Få prova alla nya plagg som jag släpade med mig hem. Skinn, jag älskar det :) Ska ta och slänga upp ett kort senare, så ni får se hur snygg jag är... Mohahaha!!!

Usch, känner redan nu hur mycket jag kommer sakna mina fina tjejer. Är det normalt att känna så när man inte varit ute på ett par år?! -Förmodligen!

Näe, skåååål på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar