måndag 17 september 2012

På onsdag kommer snickaren :)

Gäsp! Känner mig trött, enormt trött. På förmiddagen besökte vi öppna förskola. Otroligt så mycket människor som var där. Vi träffade bland annat Hanna med familj. Vi bestämde oss för att gå tillbaka till öfsk på eftermiddagen, så Hanna och alla hennes barn följde med hem till oss och lunchade. Vi tog en promenad ner till ica först för att köpa korv med bröd. Hanna bjöd på lunchen så det var bara hem å värma korven, simpelt då barnaskaran var stor :) Superkul för Daniella att ta hem lite kompisar. Hon har tjatat flera gånger om att hon vill ta hit sina polare. Efter en hel dag inne så avslutade vi det hela med 1h i lekparken.

Ikväll sitter jag och Jocke och väljer tapeter till hallen. Jag tror vi har bestämt oss. Jag är ju rätt duktig på att vela, så Jocke blir väll tokig på mig snart. haha! På onsdag kommer snickaren hit och river väggen mellan köket och vardagsrummet. Ska bli så jäkla härligt att fräscha upp lite här. Kommer bli som ett nytt här när vi kommer tillbaka från Vilhelmina. Målaren var hit idag och tittade vad det är han ska göra. Det ska såklart bli vitt och fräscht :)

Har varit ute på en promenad. Fick lite halvont i magen så promenaden varade inte mer än 40 min. Får gå igen allt imorgon istället då Daniella är på förksolan.
Nu ska jag sätta mig å se ´Ensam mamma söker´. Barnen sover och allt är frid & fröjd!

Tjing så länge!

1 kommentar:

  1. Du måste lägga ut "före och efter kort" på renoveringen!

    SvaraRadera