torsdag 13 september 2012

HV71 = En bit av mitt hjärta!

Har såklart ställt in alla "aktiviteter" ikväll med tanke på Elitseriepremiären. Mitt älskade HV71, jag är så förbaskat glad att säsongen är igång igen :D TACK, för att ni drog det längsta strået i kvällens match mot FBK... Jag gillar´t... (och tack Jocke för att vi har säsongskortet så vi kan följa varenda match i elitserien)

Känns så skönt att hela bakgården är fixad. Jocke och Daniella körde bort allt skräp i eftermiddag, så nu är det så tjusigt sååå. Jag hann greja lite i rabatten också, perfekt, för nu behöver jag inte skämmas över den :) Vi har i vanlig ordning chillat i lekparken mest hela eftermiddagen. Det blev mellis och bus med kompisarna. Skönt att vi i stort sätt bor i lekparken, då är det inte så långt när man väl ska hem och fixa melliset. Jag brukar lämna Daniella ett tag själv medan jag springer hem för att hämta mellis. Skönt att hon börjar bli någorlunda "stor" så man kan lämna henne korta stunder på egen hand.
Imorgon blir det Öfsk i Mosås, det blir premiär där ute för oss. Daniella längtar nog mest till bussen, för det är vad hon pratar mest om.

I helgen blir det utgång med Fialotta. Först blir det surr hemma hos henne, sen blir det ännu mer surr på typ Pitchers, sen blir det extremt mycket surr på någon trevlig nattklubb. Jag längtar!!!

Nu sängen, så jag hinner kramas med Jocke innan han somnar. Vi får se hur många gånger Gry har tänkt vakna inatt. Hon har fått prova "Godnatt välling" för första gången ikväll. Känns som att hon inte riktigt ha stått sig speciellt länge på ersättningen, så nu ska vi prova välling om kvällarna. Hon gillade den i alla fall, och det är ju ett stort plus =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar