onsdag 3 oktober 2012

25 år på lördag

Men herregud vad trevligt det är att surra med Angelica. Jag har insett att jag bor alldeles för långt ifrån henne. Vi har ju så nedrans kul tillsammans, så hälften vore nog. Kommer dock inte röra på fläsket uppöver, men det känns trist att måsta ha henne 80 mil här ifrån. Jag var ju sugen på en kopp kaffe, redan ikväll. Men tji fick man!

Sitter och väntar på att Jocke ska leta sig hem från Jalle. Det verkar dröja, suck! Har gjort hundra uppdateringar idag men inte fått nått vettigt ur mig, det är bara pladder pladder :)

Blir så full i skratt! En fågel av en fjäder -Jora, det är Vilhelmina det... Haha! Det är så roligt att folk gillar att lägga ner sin energi på mig, de måste ha bra tråkiga liv själva... Jag gillar´t :)

Ska ta å hoppa in i en dusch, en välbehövlig sådan efter kvällspromenaden. Längtar tills förkylningen är ur kroppen så jag kan börja simma och basta igen. Jag har spring i benen över att inte kunna röra mig som jag vill.

Vill ni veta en sak till, såklart ni vill. -Jag fyller år på lördag så det är dags att lämna in önskelistan till Jocke. Jag vet att jag blir 25, men det skiter jag i. Listan är kanske som en 10årings i alla fall, i mängd paket :) Inte tusan kan jag rå för att jag "passar på" att tala om allt jag önskar mig, herregud han gör ju likadant själv :D

2 kommentarer:

  1. Haha ja Simon undrade vad ja höll på med när jag satt med dej i telefon :) Skrattade kanske lite väl högt haha :D. Så han kanske tycker de är bra att vi sitter på var sin sida landet och skrattar istället för här och han får höra dubbelt med skratt :p. Jag har oxå gjort en önskelista ;) Den är inte så lång men ack så dyr :D!! Miss you vännen!!!

    SvaraRadera
  2. HAHAHA! Stackars Simon som blev tvungen att höra en del av samtalet. Jag är glad att Jocke slapp (eller han är nog glad att han slapp).. Haha! Simon behöver tuktas lite, så jag ringer igen vilken dag som helst. Eller han kanske tuktas tillräckligt när du slänger fram önskelistan i nyllet på han :D MISS YOU TOOOOOO <3

    SvaraRadera