tisdag 2 oktober 2012

Har väll ungefär sovit sammanlagt 5 timmar idag

Riktigt frisk är man då inte. Jag vaknade precis upp efter typ två timmars sömn. Jag har inte gjort så mycket annat än att sovit idag. Efter bvc besöket tog vi sällskap med några av Daniellas kompisar till lekparken, vi blev där några timmar sen gick vi in för att göra kväll. Jaa, det är väll ungefär det som hänt idag, förutom min sömn. Jag mäktar inte med någon promenad ikväll, jag är alldeles för seg i kroppen. Egentligen skulle jag säkert behöva röra lite på fläsket för att kunna sova gott inatt, meen nej!
Sitter och tjuvkikar lite på hockeyn. Gillar ju såklart att HV71 leder med 3-0 mot frölunda :) Imorgon kommer de hit och byter vårt vardagsrumsbord till en storlek midre. Tycker det blev alldeles för stort med ett 130 bord här inne.
Asch, lite mer hockey sen piper jag väll i säng. Jocke är precis iväg och hämtar Steven. De lär väll se fotboll och spela tv-spel, galningarna där!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar