tisdag 23 oktober 2012

Frissan kallar

Tror faktiskt jag kryper i säng. Känner mig an aning trött efter att ha tittat på Svenska Hollywood fruar. Alltså programmet är ju jättebra, jag bara skrattar å skrattar. Vilket skämt det är, haha herregud!
Imorgon ska jag iväg till frissan. Under tiden skulle tydligen Jocke och barnen hem till farmor och farfar. För min egen del blir det att ta en promenad från Vasagatan till norr. Onödigt för Jocke att dra ut båda kidsen för den lilla biten. Jag vill ju också gärna hälsa på. Det blir inte speciellt ofta jag besöker svärföräldrarna, men tur att Jocke och barnen åker dit desto oftare. Det är ju bra och roligt för tjejerna att hälsa på farmor och farfar!

Vet ni vad, det ser ut att bli riktigt bra med Tv-bänken, ja och Daniellas matstol också för den delen. Jag kommer inte köpa en pryl till som är någon annan färg än vit, oj... Jag som lärt mig i skolan att Vit inte är någon färg... men ni hajjar! Med pryl menar jag i detta sammanhang; ´inredning/möbler´.

Fy tusan, jag orkar inte med programmet på trean ikväll, jag är alldeles för trött, det känner jag nu :P

Godnatt fina ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar