söndag 14 oktober 2012

Imorgon smäller det!!!

Vill bara upplysa er om att det kommer vara extremt dålig uppdatering några dagar framöver, min förbaskade telefon är på lagning.

Idag har vi i alla fall hunnit fira älsklingen som fyller år imorgon. Marie, Lucas och Eva (Maries mamma) har varit här, åsså Conny & Birgitta (farmor och farfar) var såklart också förbi för att gratta världens bästa Jocke!
Tidigare idag drog vi en repa på Mariebergs köpcentrum, jag och familjen. Det blev att panikhandla lite till Jocke, så det finns nått att lägga på brickan imorgonbitti. Åhja, så dålig är jag inte. Fick med mig fyra paket hem, riktigt BRA grejer faktiskt. Berättar imorgon vad det är. Jocke kan ju lika gärna tjuvläsa bloggen, det vet man aldrig :)

Imorgon är det Öppna förskolan som gäller. Jag och kidsen är förväntansfulla över verken som vi gjorde förra veckan. Vi tryckte händer och fötter och gjorde "ramar" att sätta dem på. Fantastikt, vad kreativa vi är :)

Asch, godnatt på er!

Åhja, jag har nog allt hunnit med lite stavgång idag med... sådeså =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar