torsdag 18 oktober 2012

V V V = Nu är alla Vänner Varmt Välkomna :)

Finurlig rubrik av mig, jora! Hahahaha

Fint och prydligt hem, javisst! Har sprungit runt halva dagen fär att flytta om och förnya här hemma. Det har faktiskt blivit riktigt fint!
Idag på förmiddagen tog jag med mig Gry på en långpromenad till Mariebergs köpcentrum, eller egentligen var vi bara på affärerna runt om kring köpcentrat. Jag köpte i alla fall världens finaste dörrkrans. Självklart har jag dekorerat den alldeles på egen hand. Det är ett STORT hjärta i typ tvinnat trä med lite mossa på, åsså köpte jag massa dekorationsprylar till. Ååh den är så förbaskat snygg så oj oj oj. Jocke hajjade till när jag berättade att jag pröjsat 400:- för kransen. Meeen, den är fiiin, och jag tror nog Jocke blev lite glad han med. Hade jag haft min telefon skulle ni självklart fått se den redan ikväll, men ni får vänta :)

Imorgon är det fredag = öppna förskolan för mig och tjejerna. Ska bli härligt med helg. Mysa och ha det gött med familjen. Denna vecka har gått ovanligt sakta. Idag behövde jag inte hämta Daniella från förskolan för det skötte Jocke. Skönt att slippa för en gångs skull. Å andra sidan kör ju jobbet snart igång igen, eftersom Jocke tydligen har bestämt sig för att vara hemma 2,5 månad. Aja, det ska nog gå bra. Tänker inte jobba arslet av mig, utan kan lätt tänka mig att vara hemma några dagar i veckan, om det skulle bli så :)
Var ute i gick med stavarna i spöregnet här vid halvsjutiden. Jag var tvungen att gå lite tidigare då karln skulle hämta Steven för tv-spelskväll redan halvåtta. Klagar inte över att få hela soffan för mig själv, det behövs ibland! Så härligt att sitta i soffan och bara njuta, med en kopp kaffe och tända ljus. Som sagt, ofta är livet bra underbart!

Nä, nu orkar jag inte skriva mer! Vi hörs imorn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar