lördag 13 oktober 2012

En riktig slappar Lördag, ja det är just vad det är! Jag har dock hunnit med att göra lite ärenden idag. Var bland annat å lämnade in min (skit)telefon igen på elgiganten. Längtar så jävulskt tills jag ska köpa en ny. Behöver ju definitivt ha en med BRA kamera med tanke på att jag lägger upp hyfsat med bilder i bloggen.
Har även varit förbi Lisa på ´Everlastning Tattoos´. Hon ska skissa upp min nya tatuering. Antar att min arm i det närmaste kommer vara täckt efter detta. Fick i alla fall en tattotid den 30:e November, så snart smäller det igen! *happy*
Just ja, vi hann ju svänga förbi blomsteraffären också. Jocke fick ju ett presentkort av sitt jobb då han fyllde jämnt, så vi hade tänkt köpa en dörrkrans. På måndag får det tydligen in nya, så då ska vi såklart hänga på låset. Enligt karln i kassan så gick kransarna som smör i solsken, så det är bara att stå på om man ska hinna få nån, tydligen!
Ikväll har vi bestämt oss för att cruisa lite inne i stan. Vi åker förmodligen ut i samma veva som det är dags för kidsen att sova. :) Ett bra och enkelt sätt för att få töserna att somna (trots mullret från V8:an)... Hahahaha!!! Bilen går ju nåt så in i bängen, helt sinnessjukt. Har då aldrig åkt en bil som det varit sådant klös i... eller joo nästan. 335:an var inte så dum den heller.

Nu ska jag fortsätta se sista perioden av hockeyn. Hoppas HV vänder detta nu, det är ju tragiskt att tappa poäng mot Rögle :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar