tisdag 9 oktober 2012

Tänker kasta mig i säng. Snacka om att det är full rulle hela dagarna. Idag har jag i alla fall haft Fia här på besök. Det är ju så trevligt att umgås med henne så hälfen vore nog.
Jocke kom inte hem förrän middagen stod på bordet, så han hann bara natta barnen innan det var dags att slänga benen på vardagsrumsbordet. En del har det bra :) Själv har jag tagit mig min dagliga kvällspromenad, den varade ungefär 1h. Jag gjorde fyra försök till att surra med folk, men ingen hade tydligen tid att snacka med mig :P Var faktiskt rätt skönt att bara chilla själv. Det är inte ofta man tillåter sig själv att slappna av. Jag borde definitivt bli bättre på det, att ta tillvara på tillfällena.

Asch, nu fick jag sms av Angelica som informerar om att det börjar ett spännande tv program. Kanske jag ska hålla mig vaken en timma till då :D

Nä, ladda upp för morgondagen, -Kyssa Jocke på kinden å lägga sig i säng!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar