tisdag 16 oktober 2012

Grämer mig!!!

Har definitivt kommit in en bloggsvacka. Tycker inte alls att det är speciellt roligt att blogga för tillfället, ingen motivation eller någonting. Kanske är det för att mobilen ligger inne på lagning?! -Vi får hoppas det!
Nåväl, det har inte hänt så mycket mer idag än att vi åkte iväg på lunchen och köpte en ny sulky, en skitsnygg sådan. Jag la i åkpåsen i den så den blev ännu lite fräschare :) Efter "dagis" blev det lekparken för flickorna i familjen. Nu är jag på G ut på en långpromenad sen ska jag försöka lägga in lite annonser på blocket. Har ju bland annat två hundburar som skall läggas ut, plus en hel del annat. Känner att jag bara vill bli av med "skiten". Är så trött på att ha grejer ståendes som man inte har någon användning av.

Sen så är jag extremt sugen på att fixa till en liten "blomhörna". Det ska det givetvis bestå av blomdekorationer, korgar, småpedistaler, stora och små ljuslyktor och massa annan fin dekoration. Allt ska stå på en hyfsat liten yta i vardagsrummet. Jag vill inte ha massa småplock runt- om- överallt här hemma, utan istället samlat på ett -och samma ställe. Tycker det är snyggast! Det grämer mig så förbaskat att jag inte köpte blomkorgen i Vilhelmina, plus den där fiiiina dörrskylten. Herregud det var ju nästan gratis, 500:- för blomkorgen och 215:- för dörrskylten. Jag har besökt nån blomsteraffär här, och priserna där inne var betydligt högre för mindre fina grejer.

Näe, nu ska jag greppa stavarna och kila ut på en långpromenad. Känner mig taggad, taggad på att röra på fläsket!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar