söndag 21 oktober 2012

Mys-söndag med världens bästa familj. Jag och Jocke tog med kidsen på långpromenad ikväll. Vi besökte först lekparken, men Daniella blev lite trött så vi var inte alls där speciellt länge. Däremot var vi ute å gick ungefär 1 timme. Shit vad mysigt det är att få så fint sällskap med sig ut. Detta får vi göra om :) Daniella var så glad när hon ikväll fick prova den nya sulkyn. Det måste vara ett gott tecken när hon somnade efter halva vägen :) Den rullar fint, den där vagnen!!!

Ikväll ska jag hålla mina tummar stenhårt och hoppas att klänningen kommer imorgon, förmodligen gör den inte det, men man kan ju alltid hoppas. Det sägs ju att hoppet är det sista som överger än... sååå I hope =D

Imorgon är det dags för öppna förskolan igen. Vi missar inte en gång, det är bara så! De ska tydligen lyxa till det där borta, äppelpaj med vaniljsås och roligt pyssel, ja det är öfsk lyx på hög nivå det *L*. Jag hörde talas om att man bland annat kunde göra sig en fin ljuslykta, härligt det tror jag vi kör på!

Ska ta å sätta mig å leta ett par fina vinterskor (till, man kan aldrig få för många). Tur att internet finns, vad vore världen utan internet?! Jag såg förresten att Brandos.se hade 20% på  Hunterstövlar. Jag har ju redan ett par, men vore roligt med ett par rosa :)

På tal om kossor, undra när fan min telefon behagar vara färdig för avhämtning?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar