onsdag 31 oktober 2012

Då var gardinerna fixade

Ja, då är det bara att krypa i säng och förbereda sig för första arbetspasset på 8 månader. Jag hoppas jag mäktar med enda till fyra :P

Har i alla fall hunnit folla upp vardagsrumsgardinerna ikväll, så jag kan lägga mig med gott samvete! Dessa gardiner har gnagigt på mig i flera månader, men nu äntligen är det gjort.
Ikväll har Jocke en polare här, så de sitter och spelar tv-spel. Antar att det blir sent för gossarna. Jag ger mig fan på att han sitter där inne i Daniellas rum och njuter av att han inte behöver gå upp till jobbet imorgon. Jäkla karl alltså =)

Tur att jag duschade idag på lunchen, så jag slipper nu ikväll. Är faktiskt riktigt trött så det ska bli skönt att krypa ner bredvid mina pärlor. På tal om det; Hur klarar man av att ha sina barn i ett annat rum? -Jag skulle bli tokig av att inte få pussa, krama och hålla om dem när jag känner för det. Usch, men den tiden kommer väl snart den med, när lill gumman inte vill sova med mamma och pappa längre :/ Gry, hon ligger ju i sin lilla utbyggdnadssäng. Det innebär att jag lätt kan slänga ut en arm, eller till och med förflytta henna till bröstet när jag känner för det. Hur som helst, vi tänker ha det så ett bra tag till... Typ tills barnen inte vill själva längre. :)

Näe, godnatt på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar