torsdag 25 oktober 2012

Elitserie hockey ikväll, YES!

Varför hamnar man oftast vid datorn då det blir sådär tråkigt trist?! Familjen ligger i badet och jag funderar skarpt på att ta min kvällspromenad lite tidigare än vanligt. Kanske man ska ta å terra nån av systrarna, får se hur jag gör :) Jocke har passat på att jobba rätt länge på eftermiddagarna eftersom han ska vara föräldraledig nu i över två månader. Han hann inte mer än komma in innanför dörren så stack hela gänget in i jacuzzin. Det blev tyst, så tyst att jag såklart blev tvungen att sätta mig vid datorn ett tag :)

Ikväll är det hockey som gäller. HV71 möter Luleå, å det ska såklart ses. Förbaskat att Jocke (skit)Färjestad spelar ikväll också, vi får slåss om tv:n ikväll. Jag fattar inte hur man kan klara sig utan C more, Hur överlever man det?...

Asch, nu skiter jag i detta och går ut å går istället, med mina stavar! Aldrig i livet att jag struntar i kvällspromenaden bara för att det är fullspäckat på tv:n, skulle aldrig falla mig in!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar