onsdag 3 oktober 2012

Jocke står i köket (som vanligt), jag slappar i soffan och barnen skriker sig hesa av hunger. Det är såhär livet som tvåbarnsmorsa fungerar, rätt soft med andra ord :P Jag och barnen har hängt i lekparken i eftermiddag. Riktigt trevligt att surra med lite andra föräldrar, jag älskar "After Dagis".

Vi inväntar möbelkillarna som ska komma hit och leverera vårt vardagsrumsbord från Jakobssons möbler i Odensbacken. Jag längtar tills vi får rulla ut den gigantiska mattan som skall ligga under. Hoppas jag kan dölja en bit av den under soffan, annars åker jag på att köpa en ny, det är bara så! Hemmet börjar mer och mer se ut som det ska. Bilder kommer väldigt snart, för jag kan knappt bärga mig från att visa hur vackert det blivit här hemma.
Nu ska vi snart få avnjuta middagen som Jocke är i full gång med. Det  blir lövbiff, hasselbackspotatis, sallad och sås.

Nåväl, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar