tisdag 9 oktober 2012

Att vara lat ibland, -är rätt praktiskt. Man hinner lixom vara ovanligt social då. Jag och Gry tänker sitta hemma och bita på naglarna tills Fia anländer. Vi ska såklart hinna slänga ihop lite lunch till pappa som kommer hem strax efter tolv. Jag saknar Daniella så jag tror jag spricker. Har verkligen kommit in i  någon form av ´Daniella-begär´. Nåväl, det har jag ju alltid men begäret är extra påtagligt nu. Innan har det varit ganska skönt att lämna henne på förskolan tre dagar i veckan för att få lite egentid med Gry, jag känner dock inte riktigt så för tillfället. Längtar tills jag får hämta hem henne. Samtidigt är det väldigt roligt och välbehövligt för henne att få träffas och umgås med sina kompisar, hade det inte varit för det skulle jag ha hämtat hem henne för länge sedan :)

Vilken dag som helst ska jag ta tag i min nästa tatuering. Igår fick jag namn och nummer till tjejen som ska utföra jobbet. Jag kommer att tatuera in Grys namn och nått annat snyggt på sidan av armvecket. Det ska såklart passa fint till min nuvarande tatuering. Tydligen är det ca 2 månaders väntetid, men den som väntar på nått gott... :)

Asch, nu ska jag steka lite potatis, korv och äggtill karln... Adjöken!

2 kommentarer:

  1. Ska bli kul å se hur renoveringen blev! Men kommer nog efter två nån gång kan jag tänka mig.. eller lite senare :p cissi kommer förbi nu strax å dricker kaffe sen ska jag bara städa klart det som är kvar sen kommer jag! :D

    SvaraRadera
  2. Efter två bli klockrent! Jora, men vi har en hel del kvar att dona med :)

    SvaraRadera