torsdag 4 oktober 2012

Drygt 1h kvar tills det står en ny bil i garaget

Hur vore det om man kunde få lite sällskap här hemma. Det verkar ta längre tid än vad jag hade väntat mig. Förmodligen har han kört halva Göteborg runt för att "provköra". Men snart, snart kommer mannen med stor J hem. Hör och hälpna, idag slog han till å bytte bil, till en BMW 650 coupe. En V8 på 367HK. Får se när man har tid att provåka! =)

Barnen sover och jag har fullt upp med att titta hockeyn. Klart man gluttar lite på datorn emellanåt. Imorgon funderar vi på att bege oss till Öppna förskolan i Mosås. Daniella är ju så förtjust i att åka buss på fredagar så jag måste väl. Det är faktiskt skönt att ta sig iväg dit, surra, leka och dricka kaffe... Mjo, det är min melodi det!

Näe nu börjar sista perioden. HV leder i vanlig ordning. Hoppas att det håller i sig så vi fortsätter vara serieledare... Adjöken så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar