torsdag 4 oktober 2012

Visst är jag väl ekonomisk!

Dåså, promenaden på 1h och 20 min är nu avklarad, nu väntar jag bara på att Jocke ska komma hem på lunch. Vi ska snabbt som ögat dra ut till Marieberg för att storhandla, det blir Coop denna gången för jag ska köpa mängder med blöjor :) Det är ju perfekt där ute, man får ju var tionde paket utan extra kostnad, plus att ett paket Libero blöjor bara kostar 93:-... Nåja, det döljer sig en liten ekonom inom mig. Jag hatar att kasta pengar i sjön. Näda, jag vill få ut nått av slantarna. Kanske är därför jag föredrar märkeskläder och kvalitétsprylar framför värdelöst rat?! =D

Tycker det är dags för Gry att vakna snart, trots att det är ganska skönt med egentid. Chilla vid datorn är ju hyfsat soft.
När vi var ute och gick innan såg jag Daniella och alla hennes förskolekamrater, de var ute på utflykt. Det är ju allt bra guld det där med att "gå på utflykt". Hon är som ett barn på julafton då hon kommer hem och berättar vad de har gjort. Perfekt, skitbra att de tar sig iväg från förskolegården för att utforska andra miljöer. Det är ju en helt annan grej att gå med dem från förskolan, än att gå med sina föräldrar. Igår åkte dem buss in till stan, för att sedan gå till stadsbiblioteket och titta på teater. Bra, superbra jobbat att de tar sig iväg med alla dessa barn!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar