lördag 20 oktober 2012

Fönstertittare...

Undra om grannarna hör vrålet från hörnhuset?! Karln i huset är i alla fall i upplösningstillstånd då det står 1-1 mellan spurs och Chelsea. Vi får väl se när nästa hetsskrik kommer :P

Helgen har hur som helst börjat suvärent. Igårkväll tog vi bilen in till stan för att chilla lite. Barnen somna innan vi ens hunnit stänga igen dörrarna. Det är faktiskt riktigt mysigt att bara glida runt lite om kvällarna. Man får som tid att slappna av, rensa skallen å bara vara. Plus att det är sjukt mysigt att få sitta och tomsurra lite med Jocke. Man ser ju att han njuter av att få köra bil :)
Idag på morgonen/förmiddagen drog vi till Clarion Hotell för att käka frukost. Shit, vilken dunderfrukost. Jag är fortfarande så mätt så ni fattar inte! Riktigt gott var det, och mysigt såklart.

Ikväll blir det nog att bara ta det lugnt, vi ska förmodligen ut med bilen ikväll också, det är ju vårt nya helgintresse... Att snurra runt runt inne i stan om kvällarna :) Nåja, vi åker lite överallt å tittar i fönster med. Det är ju assoft att chilla runt å glo hur andra har det, fönstret säger ju halva grejen om hemmet =D

ÅÅÅÅÅ däääär skrek sig Jocke hes igen. 2-1 till spurs.... =)

Längtar så in i norden till måndag, för då hoppas jag att Daniellas klänning dimper ner i brevlådan, eller jag kanske får vänta tills tis-ons, om jag har otur!
Min telefon är fortfarande på lagning, så ni får nöja er med dålig uppdatering ett tag till :/

Adjöken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar